Ліки від а до я  -   Хвороби  -  Калькулятор калорій  -   Магнітні бурі  -   Дієти  -  Очищення організму  -  Схуднення  -  Молочниця
Геморой  -  Лікування  -  Косметологія  -  Поради  -  Інсульт  -  Інфаркт  -  Діабет  -  Варикоз  - Вправи - Covid-19 


Від яких хвороб може врятувати зелений чай

16:00, 21 Кві 2022 · Категорія: Харчування, Жіноче здоров'я, Чоловіче здоров'я · Переглядів 11760 · 

У Китаї та Японії зелений чай тисячоліттями користується популярністю. Пов'язано це з тим, що цей напій відрізняється великою кількістю лікувальних властивостей

Від яких хвороб може врятувати зелений чай

Від яких хвороб може врятувати зелений чай



Незважаючи на те, що зелений чай робиться з тієї ж рослини, що і чорний, він містить більше антиоксидантів. Це пояснюється тим, що листя такого чаю не ферментується.

Наукові дослідження показують, що зелений чай при регулярному вживанні може захистити від деяких хронічних хвороб. Нижче - про дев'ять його основних властивостей.

Покращує психічне здоров'я. У зеленому чаї є теанін, який допомагає позбутися напруги, розслабитися та усунути тривожність від прийому кофеїну. При цьому, як стверджує журнал Pharmacognosy, теаніну у цьому різновиді чаю більше, ніж у чорному, білому, улуні.
Також у 2020 році стало відомо, що якщо щодня вживати 200-400 мг теаніну, це знизить занепокоєння під час стресу. Дослідження 2019 року, результати якого опубліковані у виданні Nutrients, продемонструвало, що у тих, хто пив 200 мг цієї речовини протягом місяця, зменшився прояв депресії, занепокоєння, покращився сон. Потрібно сказати, що 200-400 мг теаніну - це набагато більше, ніж його міститься у двох чашках зеленого чаю.

Позитивно впливає на пам'ять. Цей ефект також викликаний теаніном. У 2014 році в рамках дослідження з'ясувалося, що при вживанні екстракту зеленого чаю у людей покращується робоча пам'ять (один із видів короткочасної пам'яті). Крім цього, у піддослідних краще працював мозок в цілому, була вищою продуктивність.

Захищає від нейродегенеративних захворювань. Деякі наукові роботи показують, що зелений чай може запобігти розвитку хвороби Альцгеймера та Паркінсона. Фахівці вважають, що це пов'язано з великою кількістю антиоксидантів у його складі. Крім того, в 2022 році в журналі Frontiers in Nutrition було опубліковано дослідження, під час якого вивчався вплив зеленого чаю на 1545 літніх китайців. Виявилося, що у тих, хто пив чай, повільніше погіршувалися когнітивні функції.

Знижує холестерин. Метааналіз 31 наукової роботи, опублікований у Nutrition у 2020 році, продемонстрував, що при вживанні зеленого чаю у людини зменшується кількість загального холестерину та холестерину ліпопротеїнів низької щільності (тобто «поганого»).

Допомагає зменшити тиск. Це доводять результати метааналізу 2020 року. Особливо корисно пити зелений чай гіпертонікам і тим, хто найбільше схильний до розвитку хвороб серця. Пояснюється такий позитивний вплив великою кількістю антиоксидантів у цьому чаї.

Знижує ризик інсульту. Згідно з даними, отриманими в ході дослідження 2020 року, чим більше людина випиває зеленого чаю, тим менше він схильний до інсульту.

Захищає кістки. У 2022 році було опубліковано дослідження, в рамках якого вивчалося здоров'я майже 6,5 тисяч мешканок Кореї після менопаузи. Виявилося, що ті, хто пив зелений чай тричі на день, були менше схильні до ймовірності втрати кісткової маси в стегнах і хребті.

Запобігає та контролює діабет. Йдеться про цукровий діабет другого типу. Стаття, опублікована в 2019 році в журналі Antioxidants, демонструє, що вживання чаю може стати відмінним засобом профілактики та лікування цукрового діабету другого типу. Пов'язано це з тим, що антиоксиданти, що входять до складу зеленого чаю, знижують резистентність до інсуліну.

Подовжує життя. Згідно з дослідженням 2020 року, опублікованим у «Європейському журналі профілактичної кардіології», якщо пити чай тричі на тиждень або частіше, то ймовірність смерті від усіх причин, крім ішемічної хвороби серця, знижується. Крім того, ці учасники виявилися менш схильними до розвитку атеросклеротичних серцево-судинних захворювань.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:






    Пропонуємо переглянути наше відео





    Останні новини

    16:00
    Фрукт, який можна використовувати в якості замінника цукру
    12:00
    Найкраща їжа для простати
    8:00
    Чи можна їсти малину при цукровому діабеті
    22:00
    Топ-7 корисних властивостей, які дарує людям малина
    18:00
    Як їсти абрикоси при цукровому діабеті
    14:00
    Іван-чай позитивно впливає на травлення та нервову систему
    12:00
    4 поради, як пити каву безпечно для організму
    10:00
    5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави
    8:00
    Два позитивні ефекти для судин від вживання кави
    22:00
    Чудовий напій для підтримання мікрофлори кишківника
    20:00
    Три види чаю, які наситять організм енергією
    16:00
    Напій айран: корисний чи не дуже?
    14:00
    Чим шашлики можуть нашкодити здоров'ю людини
    12:00
    4 правила відповідального споживання домашніх пельменів
    8:00
    Як зробити домашні пельмені кориснішими для організму
    22:00
    Найкраща каша для тих, хто стежить за фігурою
    20:00
    Що додати до гречки для розкриття її корисних речовин
    16:00
    Чому нав'язливий потяг до солодкого - це ознака надлишку цукру в організмі
    12:00
    Продукти, в яких міститься достатньо вітаміну В11
    8:00
    Насіння, яке покращує стан шкіри та судин і знижує тривожність
    20:00
    Як приготувати кашу з вітаміном С
    18:00
    Смачна страва, яка наситить організм цинком та вітаміном Е
    16:00
    Корисна каша для зору, шкіри і травлення
    12:00
    5 ситуацій, в яких часник категорично заборонений
    8:00
    Що буде з людиною, котра регулярно їсть часник
    22:00
    Як вживати кашу з сухофруктами, щоб вона приносила лише користь
    20:00
    Що треба їсти для насичення Омега-3 та рослинним білком
    18:00
    Їжа для покращення зору, імунітету та краси шкіри
    16:00
    Каша, яка добре впливає на кишківник і багата антиоксидантами
    12:00
    Найкраща олія для правильної роботи печінки
    8:00
    Фрукт, який знижує ризик ожиріння печінки
    20:00
    Яким чином гливи захищають печінку від руйнування
    16:00
    Овоч, який розріджує жовч та сприяє її відтоку
    12:00
    4 принципи харчування, якщо ви запідозрили у себе діабет
    8:00
    Доступна спеція, яка захищає структуру печінки
    20:00
    Продукт, котрий прибирає зайвий жир з печінки при її ожирінні
    16:00
    Овочі, котрі знижують запальні процеси в печінці
    12:00
    Продукти, котрі збагачують організм фолієвою кислотою.
    8:00
    Три правила безпечного вживання мандаринів
    20:00
    Смачний фрукт, який запобігає атеросклерозу та регулює рівень цукру в крові
    Здоров'я в соцмережах: