Скільки кави небезпечно пити на день?
15:30, 27 Лист 2019 · Категорія: Харчування · Переглядів 5233 ·
Потрібно знати міру!
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Шкода щоденного вживання кави
|
Вживання більше шести чашок кави в день може привести до проблем зі здоров'ям. До такого висновку прийшли вчені з університету Південної Австралії.
Дослідники вивчили дані близько 350 тисяч осіб у віці від 37 до 73 років. Вчені з'ясували, що вживання шести і більше чашок кави в день збільшує ризик серцево-судинних захворювань до 22%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як кава впливає на організм чоловіків та жінок?
Кофеїн у великих кількостях піднімає артеріальний тиск, робить людину більш нервовим, підвищує навантаження на серце і збільшує ризик інсульту та інфаркту.
При цьому помірне споживання кави позитивно впливає на організм.
Дослідники вивчили дані близько 350 тисяч осіб у віці від 37 до 73 років. Вчені з'ясували, що вживання шести і більше чашок кави в день збільшує ризик серцево-судинних захворювань до 22%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як кава впливає на організм чоловіків та жінок?
Кофеїн у великих кількостях піднімає артеріальний тиск, робить людину більш нервовим, підвищує навантаження на серце і збільшує ризик інсульту та інфаркту.
При цьому помірне споживання кави позитивно впливає на організм.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:










02/08/2026
Як часто потрібно мити голову: лікарі розвіяли поширені міфи
03/08/2026
Що варто робити щоранку для довголіття
03/08/2026
Ознаки того, що шкірі потрібна професійна діагностика
03/08/2026
Чи можна спати з увімкненим кондиціонером?



